-->

2014. szeptember 21., vasárnap

17.fejezet

Mira szemszöge

Götze a szemembe nézett és várta a reakcióm. Igen,beismerem,fájdalmat okozok neki.,de senkit nem fogok úgy szeretni,mint Neymart.
- Tudod mit?!-mondja és idegesen a  hajába túr.-Menjünk haza!- megfogja a kezem,de most olyan erősen,hogy nem tudom kirángatni.Az autójához vezetett és beültünk.
- Nem akarok hazamenni.-mondtam,mikor már majdnem elhagytuk Sao Paulot. Götze nem nézet rám,csak fogta a kormányt és az utat figyelte. Bár nem is volt forgalom.
- Hallod?
- Nem.-mondja én meg magamba elsoroltam,hogy mennyire imádom......
- Jó akkor itt tegyél ki.
- Oké.-mondja és meg áll. Döbbenten ránézek.Én csak haragból mondtam neki.-Inkább még is haza megyek.-vállat vont és beindította újra a motort.Most komolyan képes lett volna itt hagyni?Durcásan hátra vágtam magam az ülésnek,ami fájt persze.

Én néma csendben és savanyú fejjel ültem végig az utat,vissza Rioig. Götze se szólalt meg,de volt annyi esze volt és bekapcsolta a rádiót,amiben folyamatosan brazil zenék szóltak. A szállodához érve kipattantam és sebesen a szobám felé vettem az irányt. Három percet biztos várni kellett a liftre,de végül felértem és bezárkóztam a fürdőszobába. Visszaestem hétévesnek,de ez van.A kád mellé térdeltem és engedni kezdtem a kádba a forró vizet. Rám fér egy hatalmas kényeztető fürdés.Miután ezzel végeztem magamra tekertem az új rózsaszín törölközőm és átszaladtam a szobámba,de már Götze bent volt.
- Hé menj ki!-parancsoltam rá elég éles hangon.
- Miért?
- Mert felszeretnék öltözni.
- Jó akkor öltözz!-mondta,de nem mozdult. Idegesen ránéztem,de semmi érzelmet nem tudtam leolvasni az arcáról.
- Akkor fordulj el.-adtam be a derekam,de nem fordult meg.
- Hé,férfiból vagyok. Ez olyan mintha egy kisfiút kérnél meg,hogy rá se nézzen a süteményes tálra.-Au. Hát okos érv,de nekem nem számít. Götze arcán mosoly ült,de nem kedves ,hanem gúnyos győztes mosoly. Végül feltette a kezét és hátat fordított. Gyors a szekrényemhez futottam és kiszedtem azt a ruha összeállítást amit éppen megragadtam és visszaszaladtam mezítláb a fürdőbe. Morogva felkaptam a ruhát és és visszaszaladtam egy leopárd mintás sálért,majd a nyakamba tekertem. Götze előtt megálltam,hogy díjazza e az egy perces választásomat. Csak bólintott. Ez most mit jelent? Nem tetszik neki vagy rémes? Bár már máma idegileg kikészültem,ezzel a gonddal nem foglalkoztam és megálltam a tükör előtt. Tetszett a látvány.
- Hova akarsz menni?-ráncolta össze a homlokát. Megvontam a vállam és felkaptam a táskám.Semmi köze épp hozzá.Jó,én sem tudom hova akarok menni,de lehet,hogy bemegyek egy night clubba. Itt Brazíliába elég hamar le megy a nap. A egyik percben még világos,utána öt perc múlva sötét. Furcsa életmód.
- Hát bulizni.- csaptam haverosan a vállára,ami inkább nekem fájt. Kemény válla van,nekem meg puha kezem.
- Megyek veled.-jelentette ki és átöltözött. Csak pólót cserélt. "I ♥Deutschland " felirattal.
- Hümmm.-néztem a pólóra.
- Neked is kell?
- Ja,csak Götze felirattal.
- Elintézve.-rajzolt  egy pipát a levegőbe és a sporttáskájába nyúlt. Minden focista abban tartja a cuccát?Hitetlenkedve néztem a fekete pólóra amire tényleg az volt ráírva,hogy " I ♥ Götze"
-Köszönöm.-nyúltam a pólóért,majd beszaladtam vele a hálószobába. Az ágyra dobtam és nevetve vissza futottam.
 - A kis brazilnál megint buli van.
- Oscarnal?
- Biztos.- vont vállat. Bezártam az ajtót,majd kézen fogva sétáltunk el a liftig.
-Viszlát.-köszöntem el a recepcióstól,de az meg se hallotta,mert két japán turistával bajlódott .
- A japánok már kiestek,nem?-néztem kérdőn Götzére,aki csak összekócolta  hajam és rám  mosolygott.
- Nem mindenki csak a foci miatt jön ide.
- Hát én igen,de máskor be sem teszem ide a lábam.

- Hali Mira.-ölelt meg Oscar,mikor meglátott.
- Szia. Hamar ideértél.-a meccsre céloztam hiszen kb. másfél órája van csak vége.
- Ja hát minket elfelejtettek. Zunigát szidták meg minden.-magyarázta. Megragadta a csuklóm és bevonszolt a buli kellős közepére. Hátra fordulva néztem Götze hol van,de hamar beért,mert már ott állt mellettem. Gyors gyerek.
- Hallod ezek kik?-próbáltam túl kiabálni a zenét.
- Focisták.
- Aham.-bólogattam.
A tömeget néztem és itt ott felbukkant néhány ismerős arc. Piqué egyedül állt Viki nélkül és valami spanyol gyerekkel  beszélgetett.  Megfogtam Götze kezét és oda sétáltunk hozzájuk.
- Mira!-kapta fel a fejét Piqué és egy nagy puszit nyomott az arcomra. Götzével lepacsizott. Na végre őt is szeretni valaki.
- Ennyire dúl a love?- kérdezte röhögve Piqué. Meg sem szólaltam,így értette a célzást. Nincs minden rendben. Neymar kórházban van én meg itt bulizok,csak mert Götze haza akart hozni. Na mind egy.
 - Kérsz valamit inni?- súgta a fülembe Götze.
- Kólát.- mondtam. Ő itt hagyott Piquéval,meg a sráccal aki le sem vette rólam a szemét.
- Öhmm...-néztem Piquéra.
- Ja igen.-kapott észhez. - Mira ő itt Munir,Munir ő itt Mira-mutatott be egymásnak. Kezet fogtunk,de a fiú keze elég hideg volt és reszketett.
- Jól vagy?
- Ja,csak ez van,ha szép csaj van a közelembe.-bókolt,amitől éreztem hogy a pír elönti az arcom.
- Hát oké.-röhögött Piqué.- Jössz megnézni a műsort?
- Milyen műsort?
- Hip-hop bemutató.-röhög. Bólintottam. Götze majd csak megtalál.
Leültünk a bár pult elé.Onnan tökéletesen láttuk a táncosokat. Focis bulin hip-hop. Na ez se semmi.
Oscar félholtan felkonferálta a táncosokat. Három fiú kezdte. Nem illik ilyet mondanom,de az egyik elég jó képű volt és ahogy táncoltak. Ahhww. Lehet két hobbim?

- Hallod én is járni fogok.-röhög Piqué. Ja persze,majd edzések mellett ott fog ugrálni.
- Megyek veled.
Az egész produkciójuk lenyűgöző volt. Bele szeretem a zenébe a táncba meg........na jó a srácba nem.
- Tényleg Viki hol van?-jutott eszembe,hogy a friss nyálas kapcsolatukat külön látom.
- Visszament Barcelonába,neki meccsei vannak. Szerintem holnapután vissza utazom.-válaszolja.
- Ne már.-bököm oldalba.- A döntőt várd már meg. A kis tubicád csak kibírja,ha meg ha visszajön és majd nálam ellakhat.
- Tényleg?-csillant fel a szeme. Sóhajtottam egy nagyot és egy erőltetett mosollyal bólintottam.
- Tényleg. -mondtam ki. Örömében felkapott,bár valamit nem értettem. Ha profi focista és milliomos miért nem lakhat nála Viki?Mintha meghallotta volna a gondolataimat válaszolt is rá.
- A szüle nem örülnek nekem. Így nem engedik,hogy bármit költsek rá,mert félnek a médiától. Ha tudnák,hogy minden foci és bulvár magazinban benne vagyunk.-rázta meg a fejét. Így hasonlított valami bólogató kutyára.
- Itt a kólád.- ért vissza Götze. Elvettem tőle és belekortyoltam.
- Ebbe meg mi van?-néztem szörnyülködve az italomra.
- Hát izé.-vakarta meg a fejét.
- Götze!-emeltem fel a hangom. Valamit nem mond el. Piqué kivette a kezemből és belekortyolt.Savanyú képet vágott,majd rám nézett.
- Ebben drog van.- válaszolta az előbb feltett kérdésemre. Hitetlen kedve Götzére néztem akinek égett a képe. Szép kis barát. Leitatna droggal.
- Hogy az életbe gondoltad te ezt?-kiabáltam. A zene leállt és mindenki minket kezdett bámulni. Elővették a mobiljukat,hogy rögzítsék a felvételt,majd a bulvárnak elküldjék. Hát ez most kicsit sem számított.
- Bedrogoztál volna?-kiabáltam ismét.- Mit csináltál volna velem? Megerőszakolsz,elrabolsz? -Götze rám nézett és gúnyos mosolyra váltott.
- A legelsőt jól tippelted.- röhögött én meg akkorát lekevertem neki,hogy az arcán ott maradt a tenyerem nyoma.
- Ugye hazudsz?-töröltem le a könnyeim. Észre sem,vettem mikor kezdtem el sírni,annyira fájt Götze viselkedése.
- Mira most komolyan elhitted,hogy én leitatnálak és úgy bújnék veled ágyba? Hallod,te szánalmas vagy. Piqué csak hazudott. Tesztelni akartam bízol e bennem. Hát ezek szerint nem.-fakadt ki én meg értetlenül néztem rá. Mi van?
- Hallod Mario Götze.-mondtam ki a teljes nevét.- Szemét húzás volt. Bárkit lepofoznék aki ilyesmivel próbálkozik. Elmondom neked a portugál exem már próbálta és sikerült neki.-vágtam a fejéhez. Elképedve nézett rám. 
- Ronaldo bedrogozott?-suttogta. 
- Igen.
- Mira én sajnálom.-mondta és közelebb lépett. Átölelt volna,de erőből ellöktem magamtól.
- Későn sajnálkozol. Gondolkodj egy kicsit.-hirtelen megfordultam és Piquéra néztem.
- Te velem jössz. MOST!.-parancsoltam rá. Egyből felugrott és követett. Kisétáltunk a medencéhez és megálltam vele szembe majd a kék szemébe néztem.
- Megbocsájtok neked ha elviszel Sao Pauloba.
- Mi van?
- Jól hallottad,vigyél egy Sao Pauloba és nem fogok rád haragudni.
- Zsarolsz?- röhögött.
- Nem ez egy alku és akkor nálam lehet Viki is.
- Jó akkor elviszlek.-válaszolta nagyot sóhajtva és kisétáltunk a buli helyszínéről.

8 megjegyzés:

  1. Annyira nem ertem Mirat....
    Minek jar Gotzevel? Folyton Neymar utan rohan de Gotze mindig megjelenik es vege a resznek. En mar kicsit kezdem unni, elegge vontatt...:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Megértelek csak próbálom Neymart elérhetetlenné varázsolni. Hamarosan ennek vége lesz.ha ez megnyugtat :)

      Törlés
  2. Szia!
    Munir olyan aranyos volt :) Szerintem nagyon jó rész lett én nem unom.Már várom a kövi részt!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. :) Örülök neki h nem unod és olvasod :) <3 ♥♥♥

      Törlés
  3. Szia :) Nagyon király blog *o* <3 Mikor lesz kövi? :) Már nagyon várom :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Kösziii <333 sztem már holnap lesz kövi rész is :) vagy még ma ;)

      Törlés
  4. Jaj de jo lett *o*.kövit de gyorsan!! <3

    VálaszTörlés